ΔιαφήμισηΔΕΗ διαφήμιση

Τι είναι το CTR σε «Yandex. Direct»; Δείκτης CTR CTR

Λένε ότι η διαφήμιση - είναι μια πολύ προσοδοφόρα επιχείρηση. Ωστόσο, πολλοί αρχάριοι μπορεί να διαφωνήσει με αυτό. Οι διαφημιστικές δαπάνες τους λιώνουν μπροστά στα μάτια μας, πρόσκρουση σε μια παράξενη φιγούρα: CTR. Αποδεικνύεται ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας που περιλαμβάνονται στον αλγόριθμο υπολογισμού του CPC. Ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ποιο είναι το CTR «Yandex. Direkt» και πώς να κάνουν φίλους μαζί του. Το θέμα, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, παγκόσμια. Η κατανόηση αυτού του παράγοντα θα σώσει πολλά χρήματα σε μια διαφημιστική καμπάνια και περισσότερα χρήματα.

Λίγα λόγια για το «Yandex. Direkt»

Διαδίκτυο - είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για να διαφημίσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Απασχολεί μια ποικιλία από εταιρείες, των οποίων οι δραστηριότητες περιορίζονται στην οργάνωση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε εκείνους που θέλουν να ενημερωθούν σχετικά, και webmasters, δηλαδή τα άτομα που παρέχουν τη δική τους ιστοσελίδα για τις διαφημίσεις.

Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες σε αυτήν την επιχείρηση στις μηχανές αναζήτησης. Αυτές είναι οι εταιρείες που ασχολούνται με τη δημιουργία εξειδικευμένου λογισμικού. Μπορείτε συνεχώς αντιμετωπίζουν, όταν ψάχνει για οποιαδήποτε πληροφορία.

«Yandex. Direct» είναι ένα από τα πιο δημοφιλή διαφημιστικές εταιρείες στη ρωσική γλώσσα στο Internet. Είναι οργανωμένη με βάση την εταιρεία που δημιούργησε την ομώνυμη μηχανή αναζήτησης. "Yandex. Direct" παρέχει διαφημιστές και τους ιδιοκτήτες ιστοχώρου (webmasters). ξοδεύουν πρώτα χρήματα για κάτι να αναγγελθούν, οι τελευταίοι λαμβάνουν ένα μικρό μέρος από αυτά για την παροχή δικές τους ιστοσελίδες.

Servis, τους δέσμευσης ο ένας στον άλλο, φυσικά, διέπει τη διαδικασία. Πρέπει να διατηρούν συνεχώς την ισορροπία μεταξύ της διαφήμισης και κάντε κλικ πάνω του. Σε αντίθετη περίπτωση, θα συνεχιστεί και οι διαφημιστές και webmasters. Και οι επισκέπτες να αισθάνονται ότι οι υπηρεσίες του δεν είναι αρκετά ποιοτικά και να πάει σε μια άλλη μηχανή αναζήτησης. Διαδίκτυο - ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο. Τώρα που καταλαβαίνετε τι το θέμα για συζήτηση έχει δηλωθεί, μπορείτε να μεταβείτε στην καρδιά του θέματος. Έτσι, ποιο είναι το CTR «Yandex. Direct»;

κανόνες

Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με τη διαφήμιση, πολλά. Χρησιμοποιούν τις ίδιες φράσεις κλειδιά, επομένως, ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Και ως διαιτητής πράξεις «Yandex. Direct». Εκπαίδευση, που διοργανώθηκε από την εταιρεία, δίνει κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό, αλλά δεν είναι αρκετό.

Ο σκοπός της «Yandex» - κερδίζοντας περιουσιακά στοιχεία. Δημιουργεί κανόνες που επιτρέπουν σε κάθε διαφημιζόμενο να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερο. Για παράδειγμα, η τιμή ενός κλίκα σε «Yandex. Direct» μπορεί να διαφέρει από παρόμοιες διαφημίσεις. «Διαιτητής» δεν εξετάζει πόσο είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε, και η αναθεώρηση του καταναλωτή. Είναι πιο σημαντικό για τους ανθρώπους που διασχίζουν τη διαφήμιση.

Αν καταλαβαίνετε αυτό το σημείο, στη συνέχεια, να καταλάβω ποιο είναι το CTR στο «Yandex. Direkt» και πώς αυτή επηρεάζει τον προϋπολογισμό, θα είναι ευκολότερο. Και πάλι, η εταιρία δεν έχει σημασία πόσα χρήματα είστε πρόθυμοι να το δώσει, αν οι διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν άσχημο ή όχι το δημόσιο συμφέρον. Επιδιώκει να εξασφαλίσει από κάθε λίγο περισσότερο, με την έννοια των δραστηριοτήτων της.

Τι είναι το CTR σε "Yandex. Direkt"

Στην τεχνική υποστήριξη περιγράφεται η έννοια αυτή είναι αρκετά προσιτές. CTR (click through rate) είναι ένας δείκτης CTR banner ή διαφήμιση. Ο τύπος υπολογισμού περιλαμβάνει δύο δείκτες: τον αριθμό των μετατροπών και των εμφανίσεων. CTR - είναι ιδιωτική μεταξύ τους. Δηλαδή, για να το πάρει, θα πρέπει κλικ διαιρεμένο με τις εντυπώσεις. Ωστόσο, δεν είναι όλα τόσο απλά.

Πρώτα απ 'όλα, «Yandex» δεν εξέτασε αμέσως αυτό το σχήμα. Όταν αποφασίζει ποιες διαφημίσεις θα επικεντρώνεται για πρώτη φορά στην προβλεπόμενη CTR. Και ως «Yandex» λαμβάνει τα δεδομένα - κανείς δεν καταλαβαίνει πραγματικά. Η ίδια τεχνική υποστήριξη εξήγησε ότι επικεντρώνεται στην μέση επίδοση των παρόμοιων διαφημιστικών εκστρατειών, λαμβάνοντας υπόψη το κάρμα του site (αν υπάρχει).

Ρεάλ CTR αρχίζει να εξεταστεί μόνο μετά από ορισμένο αριθμό εμφανίσεων. Για παράδειγμα, θα έπρεπε να είναι το 2016 να είναι τουλάχιστον 400. Το κόστος ανά κλικ στο «Yandex. Direkt» εξαρτάται από τον εν λόγω δείκτη. Το μικρότερο, τόσο πιο ακριβό θα είναι τώρα.

διαφήμιση μονάδες διαλογής λογική

Ας δούμε ένα παράδειγμα που δείχνει πώς το ποσοστό CTR - CTR. Εσείς και εγώ είμαστε δύο του διαφημιζόμενου. Το ένα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 20 ρούβλια. για κάθε δράση του πελάτη, η δεύτερη λυπάμαι για αυτά τα κονδύλια. Είπε ότι η τιμή των 10 σελ.

εκστρατειών τους τρέχουν για μια στιγμή. Ως αποτέλεσμα, «Yandex» έχει δει τα πρώτα εκατό εντυπώσεις έλαβε 5 κλικ. CTR His - 5%. Ο δεύτερος διαφημιζόμενος πέρασε εκστρατεία του πολύ καλύτερα. Έχει τις ίδιες εκατοντάδες εμφανίσεις λάβει CTR - 15%. Μπράβο!

Και αυτό την ίδια στιγμή κερδίσει Yandex; Από την πρώτη: 20Χ5 = 100R. Το δεύτερο: 10x15 = 150R. Ποιος είναι κερδοφόρα; Είναι σαφές σε όλους, επειδή οι διαφημίσεις που δείχνουν το ίδιο χρονικό διάστημα. Αλλά με μια πιο οικονομική, αλλά εργατικός διαφημιστής, «Yandex» παίρνει περισσότερα. Έτσι, το κεφάλι για να ξεγελάσουν τον εαυτό τους δεν θα δώσει σε αυτό εργασιομανής προτεραιότητα. Και ως ένα μπόνους - το χαμηλότερο κόστος ανά κλικ.

Επηρεάζει μόνο τον προϋπολογισμό CTR;

Οι διαφημιστές προσπαθούν συνεχώς να προσαρμοστούν στο «Yandex. Direct». Εκπαίδευση για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση βελτιώνεται. Για να επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα, και όχι να κάψει, θα πρέπει να ενδιαφέρονται για νέα προϊόντα, μελετήσει την εμπειρία των άλλων. Για παράδειγμα, πριν από λίγο καιρό έγινε σαφές ότι «Yandex» αντέδρασε σε όλη την εκστρατεία, και όχι σε ένα ξεχωριστό πανό. Αναλύει το πώς καταλεπτώς εμπειρογνωμόνων που συλλέγονται λέξεις-κλειδιά, όπως αυτά που χρησιμοποιούνται κατά τη δημιουργία διαφημίσεων.

Επιπλέον, «Yandex» συλλέγει πληροφορίες σχετικά με κάθε domain name. Αν είναι αρνητική, μιλάμε για «τόπος κάρμα». Επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης, ως εκ τούτου, αυξάνει την τιμή ενός κλικ. Μάθετε συγκεκριμένα, αν υπάρχει κάτι αρνητικό για την περιοχή σας, μπορείτε μόνο να πειραματικό τρόπο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε δύο πανομοιότυπες διαφημίσεις, οδηγεί σε διαφορετική διεύθυνση. Για την τιμή, η προτεινόμενη υπηρεσία θα δούμε σε αυτό που είχε την καλύτερη συμπεριφορά.

Πώς να αυξήσετε το CTR;

Οι ειδικοί έχουν πολλές απόψεις για το θέμα αυτό. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν την τάση να πιστεύουν ότι θα πρέπει να εργαστεί μέσω της διαφήμισης. Για να ξεκινήσετε τη συλλογή όλες τις πιθανές ενδείξεις. Η ποιότητά τους «Yandex» πρέπει να αναλυθεί πότε να ελέγξετε την καμπάνια σας. Όσο καλύτερες είναι οι λέξεις-κλειδιά, τόσο χαμηλότερη είναι η τιμή. Αυτή ειδικοί έχουν διαπιστώσει στην πράξη.

Δεύτερη θέση για τη βελτίωση της CTR παίρνει την ίδια τη διαφήμιση. Οι βασικοί όροι για να είναι ο τίτλος και το κείμενο. Πρέπει να αναφέρονται όταν δημιουργείτε μια καμπάνια. «Yandex» καταλαβαίνει αυτό το σημείο ως την επιθυμία να διαφημίσει για την ακριβή εμφάνιση της λέξης. Αυτό εξαλείφει τα πρόσθετα, τις εντυπώσεις που δεν αποτελούν στόχο. Ως εκ τούτου, δεν μειώνει το CTR.

Σταματήστε Λόγια

Υπάρχει μια λειτουργία υπηρεσία που σας επιτρέπει να μην εμφανίζονται διαφημίσεις σε ορισμένα ερωτήματα. Καλούνται «τα λόγια στάση». Για παράδειγμα, θέλετε να διαφημίσετε τα παλτά. Φυσικά, όλα τα αιτήματα με αυτή τη λέξη θα πρέπει να υπολογίσει και να υιοθετήσουν. Όταν έχετε τις φράσεις-κλειδιά, να τις διαβάσετε προσεκτικά. Υπάρχει σίγουρα θα είναι ένα «ρέγγα κάτω από ένα γούνινο παλτό» και πολλά άλλα. Αυτά τα αιτήματα, αν δεν απαγορεύονται, θα μειώσει βαθμολογία μας, udorozhat ολόκληρη καμπάνια. Αυτό είναι, κατά τη δημιουργία της διαφήμισης είναι πιο σημαντικό για να λειτουργήσει φράσεις κλειδιά.

επιλογή κοινό

Επίσης, ένα σημαντικό σημείο. «Yandex» έχει επικεντρωθεί στις βασικές φράσεις. Ωστόσο, δεν είναι ο καθένας που γράφει αιτήματα έχουν τα χρήματα ή την ικανότητα να αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες τάξη. Αυτό το μέρος του κοινού θα πρέπει να αποκοπεί. Για αυτή τη θέση υπάρχει σε ηλικία, γεωγραφική θέση. Δεν χρειάζεται ανθρώπους από Μαγκαντάν παρακολουθήσει μια διαφήμιση για την πώληση των λουλουδιών στη Γιάλτα; Δεν θα περάσουν μια δεκάρα σε αυτά, η πιθανότητα ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν. Επειδή θα πρέπει και πάλι να εξετάσουμε προσεκτικά τον οποίο προσφέρουν τις υπηρεσίες σας. Κάντε ένα πορτρέτο ενός πιθανό αγοραστή σε αυτό και καθοδήγηση. Στη συνέχεια, «Yandex» θα σας δώσει μια μεγάλη CTR, αλλά η ίδια η εκστρατεία - ένα σοβαρό εισόδημα. Καλή τύχη!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 el.delachieve.com. Theme powered by WordPress.